lunes, 7 de julio de 2008

Deep Purple en Israel

Van a tocar en un lugar increíble: un anfiteatro romano de verdad, que queda en cEsarea.
El precio: se fueron al carajo: de 400 a 720 (U$S 123 a U$S 221) !!!!!!

Pero hay que ir.




3 comentarios:

Anónimo dijo...

חילופי קללות במשכן הכנסת: עימות חריף פרץ היום (ג') במהלך דיון של ועדת החינוך בכנסת בין שרת החינוך, יולי תמיר, לבין מנכ"ל משרד החינוך לשעבר, ח"כ רונית תירוש על רפורמת אופק חדש. "אני מטפלת בחרא שהשארתם במערכת", אמרה שרת החינוך לח"כ תירוש. "את הזבל שהשארת אני מפנה".
הדיון בוועדת החינוך בכנסת. באדיבות ערוץ הכנסת
העימות החל כאשר לפתע ח"כ תירוש, שהייתה מנכ"לית משרד החינוך בעת כהונתה של ח"כ לימור לבנת (ליכוד) כשרה במשרד, התפרצה לדבריו של נציג מטעם המורים.

התפרצותה הגיעה בתגובה לדברים שאמרה לה שרת החינוך. "בזה הרגע היא אמרה לי חתיכת חרא. אני לא מאמינה. אני יושבת ומקשיבה לו והיא אומרת לי חתיכת חרא", אמרה בכעס.

בתגובה הבהירה השרה תמיר כי המילים הקשות לא נועדו למנכ"לית לשעבר באופן אישי כי אם לעשייה שלה ושל קודמתה של תמיר. "עם כל הכבוד, את הזבל שאת השארת במערכת אני עוד מפנה", אמרה והוסיפה: "את הקיצוצים והעוולות שהשארתן אני מפנה".

חילופי דברים קשים
בדיון של ועדת החינוך, שנועד לעסוק ברפורמת אופק חדש, השתתפו נציגים מכל הצדדים ששמעו את חילופי הדברים הקשים. בין היתר, נכחו נציגים של משרד החינוך והאוצר, ארגון המורים העל יסודיים, ארגון ההורים הארצי, הסתדרות המורים, איגוד מנהלי המחלקות לחינוך ברשויות המקומיות, מרכז השלטון המקומי, לשכת עורכי הדין וכן מוזמנים נוספים.

מדובר ברפורמה שמטרתה להביא לשינוי

של ממש עבור התלמידים והמורים בישראל, כאשר כל המורים החברים בהסתדרות המורים יחויבו לקחת בה חלק, וכבר בשנה הבאה יצטרפו אליה עוד 400 בתי ספר.

על פי הרפורמה, שכר המורים יעלה בממוצע ב-26% ובמקרים מסוימים עשוי להגיע לשיא של יותר מ-15 אלף שקל. כמו כן, הוסכם כי לא יבוטלו מענקי "שעות הגיל", הקובעים כי מורה מעל גיל 50 ילמד פחות, אך משכורתו לא תיפגע.

Batista dijo...

Alguien que traduzca(?)

Zorro Viejo dijo...

impresionante el lugar!, igual que Bs.As (?).